Fest!!!

Heej! På Fredagen efter skolan så cycklade jag hem så fort som möjligt för att hinna byta om till Hannas fest som började kl 14:00, när jag gjort iorning mig och packat badkläder och handduk så cycklade jag hem till henne. När jag var framme så stötte jag på Ebba som nyss hade kommit hon höll på att låsa cyklen. Efter att alla hade kommit så åkte vi och kollade på bio. Vi kollade på Sommar med Göran. Jag hade redan sett den men det gjorde inget. Efter 1 timme och 35 minuter så var filmen slut och det värkade som att alla tyckte att den var rolig. Sedan så åkte vi hem till Hanna och åt mat. Vi åt kyckling med potatis. Sen hade vi hålla andan tävling. Först var det bara jag och Ebba som tävlade sen kom flera med. Efter maten så satte vi på oss badkläder och badade i Hannas pool vi badade ganska länge alla fall så pass länge så att jag fick russin fingrar. När vi hade badat klart så åt vi efterrätt. Det blev äppelpaj med mandelmassa i. Det var jätte gott. Sen var det dax att åka hem. Min mamma hämtade mig och skjutsa hem 3 andra som var där. Sen när vi hade lämnat dom så åkte vi hem. När jag kom hem så kollade jag lite på tv sen gick jag och la mig.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Vad kul <3 :D

2009-08-30 @ 21:21:50
URL: http://piantoamico.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaa det var jätte kul att vara där.

2009-09-01 @ 13:59:55
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: Hunny

Ja, det var jätteroligt! :D

2009-09-07 @ 16:30:35
URL: http://anotherday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0