Sommardag

Idag så var jag, mamma, Amanda och Sebastian var på Gålö och badade och solade. Det var jätte varmt och skönt ute.
På tal om sommar och bada och sola så har jag några fina bilder som ni ska få se.

.
Det här en bild på min lillasyster en varm kväll hos pappa.


Det här en bild på ett par roser som jag fotade hos pappa.


Jag hade satte några smultron på ett strå när jag och pappa gick ut med Ozzy.


En bild på Ozzy när vi nyss hade tvättat han med vattenslangen.


En bild på smultron


En massa multron, hehe.


Solnedgång från tåget till Stockholm.


Gula blommor.


En god middag på kvällen.


Ennu en god middag.
Det var dom sommriga bilderna som jag tyckte om.

(Snart ska ni få se bilderna från Paris)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0