Frågor

Här är lite frågor om mig. Hanna har gjort en lika dan, men med andra svar förstårs. Kolla om du vill: www.greenbananas.blogg.se.

Vad blir ditt namn baklänges?
nilaM :D
Har du gjort en snöängel i år?
Förra vinter i alla fall.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Vet inte. Har aldrig övernattat i alla fall.
Platt eller lockigt hår?
Platt tror jag. Verkar vara jobbigt med lockigt.
Är du kär i någon?
Nej, och har aldrig varit.
Vad har du för startsida på internet?
Goggle.
Vem ringde du senast?
Mamma. Skulle säga att träningen var inställd.
Har du haft vattkoppor?
Ja, när jag var liten.
Har du någon gång testat karate?
Ja, men bara i ett halv år.
Vilken mobilringsignal?
Erik Grönvall med Higher.
Första sporten du gick på?
Fotboll.
Vad längtar du efter mest just nu?
Julafton.
Vad drömde du inatt?
Att alla mina fiskar fick ungar xD
Vilken tv-serie är bäst?
Hmm... Vänner eller Beck tror jag.
Kan du gå ner i spagat?
Nej.
Höga eller låga strumpor?
Låga.
Har du varit kär i en kändis?
Nej.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? 
Ja ibland.
Röd, grön, blå eller gul mjölk? 
Grön mjölk.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Just nu har jag vit.
Sommar eller snö?
Båda.
Bikini eller baddräkt?
Bikini.
Är du mörkrädd?
Nej.
Riktig gran eller plastgran?
Riktig.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt.
Godaste drickan till frukosten?
Juice
Senaste lästa bok?
Sahiren.
Vem kramade du senast?
Hanna min kompis tror jag.
Älskar du att sjunga?
Ja det gör jag vell. Men hälst ensam.
Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja.
Har du tråkigt?
Lite just nu.
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja. Men det var länge sen.
Hur tar du dig till skolan?
När det är kallt åker jag bil. Annars så går eller cycklar jag.
Är du höjdrädd?
Nej.
Vilket land vill du åka till?
U.S.A.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Hanna.
Bästa maten i skolan?
Thai maten som vi fick i Torsdags.
Bästa film?
Marley och jag.
Vad går du i för lag?
Segeltorp IF.
Vad ska du göra NU?
Ska nog göra iorning mig.

Kommentarer
Postat av: H

Röd, grön, blå eller gul mjölk? Asså Malin du fattar väl att dom menar mellanmjölk/lättmjölk m.m xD

2009-12-21 @ 18:48:18
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag förstog det. Jag bara skämtade lite.

2009-12-22 @ 09:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0