Match i morgon

Hej, i morgon så ska jag ha tränings match i Huddingehallen. Vi ska möta Älvsjö AIK, det är samling klockan 08:45, så det är ganska tidigt. Hoppas vi vinner, även om det bara är en tränings match. Idag så hade jag träning i Huddingehallen, fast inte lika tidigt som det är i morgon. Idag så var de samling klockan 13:15 till 15:00. Efter matchen i morgon så ska jag och mamma åka och köpa kläder till mig. Vi kommer åka till Skärholmen eller Sickla, förmodligen Skärholmen. Hoppas jag hittar något som jag vill ha.

                                                  

Kommentarer
Postat av: Gabby

Jag vill också till Skärholmen :P <3 Mamma vill nog inte så jag ska släpa med någon kompis på rean :)

2009-12-27 @ 17:29:27
URL: http://vadsjuttonskadenheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0