Olika sporter

Idag så var jag i Enskedehallen med Marre och hennes familj. Man kunde prova på olika sporter som ex: badminton, tennis och squasch (eller jag tror att det stavas så). Det var från klockan 18:30 till 21:00. Vi spelade mäst badminton, och så spelade vi lite tennis och squasch. När vi var där så köpte vi också lussebulle och saft. För man blev ganska törstig av att spela så mycket. Det gick bäst när vi spelade badminton, men när vi spelade squasch så gick det inte alls bra. Vi förstog inte riktigt hur man skulle göra. Men det gick inte heller så bra på tennisen, för hon hade aldrig spelat det förr. I alla fall inte så mycket.
Innan jag åkte till Enskedehallen med dom så skulle jag på fotboll klockan 1 men vi kunde inte komma in i salen, så träningen blev inställd. Nu så har jag inte tränat på en vecka efter som att det har snöat så mycket, så har vi inte kunnar vara ute.

                                           

Kommentarer
Postat av: Gabby

Vad kul :) <33

2009-12-20 @ 09:14:11
URL: http://vadsjuttonskadenheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0