Till Stockholm

I morse så väckte pappa mig kl 07:30, men jag var igentligen vaken, men jag halvsov. Jag satte på mig kläderna och gick upp och åt frukost. När jag gjort det så borstade jag tänderna, och sedan gick jag ner till mitt rum och packade ihop dom sista skaerna. Pappas bror och hans son följde med upp till Stockholm för pappa, min farbror och hans son skulle kolla på en husbil, som fanns i Stockholm. När vi åkt hälften så åt vi mat på ett ställe. Sen när vi var framme hemma hos mig så skulle dom åka iväg till dit där husvagnen var, och sen när dom åkt så gick jag in på datan, och sen i kväll när mamma komit hem så ska vi grilla. Sen i morgon så ska vi åka till våra kompisars landställe.För vi ska vara där över midsommar.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Är du hemma nu? Saknar dig..:(

2009-06-20 @ 15:58:16
URL: http://Http://aprikosblomma.blogg.se
Postat av: Malin

Var hemma en dag.Men jag hade inte tid skulle packa.



2009-06-23 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0