Amandas bal

Nu är jag hemma och tänkt att blogga lite.Idag har det varit som vanligt i skolan fast vi har mäst städat eftersom att vi snart slutar skolan, fast jag och mina 2 kompisar spelade kort för vi hade inget att städa.Efter skolan så brukar jag cyckla hem, men idag så åkte jag bil.För att Amanada min storasyster skulle på bal.Hon och hennes 3 kompisar var också här hemma och gjorde i orning sig.Sen när klockan var 16:45 åkte vi till deras skola, och där var vi ett tag sen när dom skulle in i skolan så åkte jag och mamma hem.Men nu har mamma åkt till en visning så nu är jag hemma skelv nu.
Nu på balen så har Amanda hade en mörklila kläning på sig som är jätte fin, och hennes hår är lika fint.När vi var på deras skola var det ganska kul att kolla på att dom olika kläningarna som alla hade på sig.
Nu ska jag äta, ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0