Kvarnbergaskolan

Heej, ikväll så ska jag till Kvarnbergaskolan klockan 18:30. För att och kolla på dom olika profilerna som man kan välja mellan, sen när man börjar i 7:an. Jag vet inte riktigt vad jag ska välja än, men jag hade tänkt att jag kanske inte ska välja någon. men jag får se. Jag vet inte exakt vilka profiler som finns men jag får se vad jag tar. Jag har på mig att bestämma till den 1/1-10, så jag har gott om tid på mig att lämna in lappen.
Nu ska jag berätta lite kort om vad som hände idag i skolan. Först så hade vi Spanska i Kvarnbergaskolan och sen när vi kom till skolan så hade vi svenska, och sen nästa lektion så hade vi engelska, matte, mat, rast, råd, klassråd, ea och sist så hade vi jumpa. Nu så ska jag äta mat innan jag åker till kvarnberga, och det är några i min klass som också ska dit dom som jag vet ska dit är: Hanna, Ebba, Malin (B), Madde och jag tror att Marre också skulle komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0