Lördagen

Heej, igår så kom det några byggarbetare hem till oss för dom skulle fixa iorning vår uppfart och även trappan upp till huset, och idag så kom dom igen och fortsatte att gräva och bygga. Klockan 13:00 idag så hade jag inne träning med Segeltorp (mitt nya lag), och det gick jätte bra och jag hade jätte roligt. Sen när jag kom hem så skrev jag ut några bilder som jag satte på min lilla hylla. De mästa av bilderna var på Ozzy och två av dom var på Elsa. Den ena bilden satte jag i en ram som jag har dekorerat. Den ramen satte jag på mitt nattduksbord. Sen så fick jag ett hjärta av min mamma som jag också satte där (kolla på bilderna nedan för).

  
            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar den bilden på Ozzy.

2009-11-12 @ 22:25:49
Postat av: Malin

Det hjärtat som jag fick tycker jag är jätte fint :D :P

2009-11-12 @ 22:27:14
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0