Redan pepparkakor

Heej, idag så var jag hemma hos Ebba och bakade pepparkakor. Det kanske låter som att det är lite tidigt att baka pepparkakor nu. Men jag och Ebba var tvungna att göra det bara för att vi skulle göra en artikel till skoltidningen som vi är med i och då sa dom att vi skulle ta ett fotto på oss när vi bakade :P Men innan jag berättar mera om det ska jag berätta om vad som hände idag i skolan. På morgonen så hade vi först samling, matte, rast, läsning, jumpa, lunch, rast och sen sista lektionen var svenska sen så slutade vi 13:20.

                                           

Kommentarer
Postat av: H

Vad roligt! :)

2009-11-19 @ 19:59:30
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0