Snö och regn

Hej, idag så har det varit både snö och regn. Men snön smälte när den kom ner till marken. Men det slutade snöa sen och då kom det bara regn, och jag som ska ha fotboll ikväll :∫ På morgonen så hade vi Spanska i Kvarnbergaskolan, där man skulle hitta på egna meningar som man skulle skriva upp på ett papper. Sen hade vi också geografi, matte, ea, klassråd, jumpa och sen hade vi rast och mat också, men jag skrev nog inte i rätt orninging. Nu ska jag sätta på fotbollskläderna, så hej då.

                        
Komihåg att kolla på kommentaren som jag skrev på inlägget "Ozzy" för där står det en fråga till er.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag var helt blöt när jag kom hem efter skolan.

2009-11-07 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0