Tack så mycket

Hej, skulle bara vilja tacka Ebba, Hanna och Marre för alla dom fina smsen jag har fått av er :D

 1.  Det finns en människa
 som alltid står i
 rampjuset i mitt
 hjärta och det är du!
 Du kommer alltid
 vara en san vän för
 mig och jag hoppas
 att du tycker samma
 sak om mig...,
 Skicka vidare det här
 till alla som har en
 plats i ditt hjärta!

 2.  - Du vaknar upp i ett
 rött rum, utan
 fönster och utan
 dörrar, ingen panik!
 du är bara i mitt
 hjärta! för idag är
 bästa-vänner-dag.
 Sänd den till dina
 bästa vänner, även
 mig, om jag är en av
 dina vänner.
 du e min vän :) kram.

 3.  Tack vare dig, står
 jag på egna ben. Jag
 älskar dig. Du ställer
 alltid upp och är
 glad. Du är helt
 enkelt en äkta vän
 för mig. Tanken av
 ett liv utan dig, får 
 mig att falla ner på
 knä. <3

 4.  " Ser du stjärnan i
 de blå, ja den lyser
 för oss två " skicka
 denna låt till alla dina
 bästavänner som
 betyder nått för dej <3

 5.  Jag står på bron och
 tittar ner,
 Ett litet steg , sen
 finns jag inte mer, 
 jag blundar och
 känner vinden i mitt
 hår nerför min kind
 rinner sakta en tår, i
 handen håller jag ett
 kort på min bästa
 vän jag viskar; "förlåt
 mig. Men vi ses nog
 aldrig igen" precis 
 när jag ska ta mitt 
 sista steg ut hör jag
 en röst "de får inte
 va slut" !
 Jag vänder mig om,
 de är min vän som
 skriker jag bryr mig
 inte, fast jag vet att 
 jag sviker.
 Jag tar mitt sista
 andetag och
 försvinner sedan ner,
 min väns sorgsna
 ögon är de sista jag
 ser.

 6.  När jag grät, torkade
 jag tårarna. När jag
 ramlade, klev jag
 upp igen. När jag
 blev sviken, gick jag
 vidare. När mitt liv
 rasade, byggde jag
 upp det igen. Men
 om jag skulle förlora
 dej, då skulle tårarna
 få rinna. Då skulle
 jag inte kliva upp
 igen. Då skulle jag
 inte gå vidare. Då
 skulle jag låta mitt liv
 rasa.

 7.  Vi sitter på ett berg
 ovanför havet. Du
 säger:
 - älskar du mig?

 Ja svarar inte och du
 ser att en tår
 droppar Ner i havet.
 - gråter du?

 Och jag säger:
 - När du hittar den
 där tåren så ska jag
 sluta ÄLSKA DIG min
 vän<3

 Vitsen med det här
 är att du aldrig
 kommer att hitta min
 tår. Jag ÄLSKAR DIG
 min vän!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vsg =D <3

2009-12-01 @ 14:15:01
Postat av: Gabby

Den här då:



"VARNING! Polisen söker efter söta och underbara människor. Själv har jag ingen panik, men vart fan ska jag gömma DIG...!?"

2009-12-01 @ 19:16:44
Postat av: Malin

Oj den glömde jag.

2009-12-03 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0