Aquaria

Hej, igår så var jag och min klass på Aquaria. Vi samlades i skolan på morgon kl 08:00 och sen kl 09:00 så gick vi ner till tågstationen. Vi åkte tåg in till stan där vi sedan tog bussen i Aquariet. När vi kom dit så tog vi av oss jackorna och sen gick vi in. Först kom vi in i en slags djungel där den fanns massa grenar, kviskat och blad. Det var jätte fuktigt där inne så det kändes lite speciellt. Men det fanns ockå en liten dam där det fanns lite olika fiskar.


         

Sen efter det så kom vi in till en annat rum där det fanna en massa olika fiskar i ett ända stort aquarium, men det fanns även några små brevid.
         

         
Det var dom bilderna som var på fiskara, jag har lite fler bilder igentligen men jag valde ut dom finaste, men det kanske kommer en av dom bilderna i morgon på veckans bild. Men det fanns även hajar, sjöhästar, sjöstjärnor och grodor där i. Men sjöhästarna, sjöstjärnorna och grodorna var i en eget aquarium. Fast grodorna var inte i ett aquarium där det fanns vatten.


         

         

Det var dom sista bilderna som jag hade tagit, hoppas att ni tycker att bilderna är fina. Efter vi hade kollat på det mästa så åt vi vår matsäck, jag hade med mig pastasallad med saft. Efter jag hade ätit min matsäck så hade man lite mera tid tills vi skulle åka hem, så då kunde man kolla lite till. Men sen åkte vi med tåget till Huddinge, och sedan så avslutade vi skoldagen i Huddinge Centrum.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Kul =) <3

2009-10-09 @ 16:14:37
URL: http://lillabfare.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaa der var kul :D

2009-10-09 @ 18:51:32
Postat av: H

Pastasallad med saft! xD

2009-10-11 @ 17:34:15
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0