Gårdagen

Hej, jag vaknade klockan 08:20 idag och var ganska pigg, men nu hade jag tänkt att berätta vad jag gjorde igår. När klockan var 15:00 så kom det gäster till oss och vi åt mat tillsamans och efterrätt, och sen så gjorde vi en lite rolig sak med Ozzy. Det var Angelicas ideé så då hjälpte jag henne att göra en krona, som ni ser på bilderna. Men jag kommer även visa lite andra bilder från igår.


En bild på Ozzy när han bara hade kronan.


Men nu så har vi satt på lite snören också, och då kallade Angelica och Gabriella honom för julgran :P


Men sen så tog jag också en höstbild.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah kul xD <3

2009-10-25 @ 17:18:34
Postat av: H

Mihi, stackars lilla Ozzy! :3

2009-10-30 @ 15:38:17
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/
Postat av: Malin

Men vi hade inte på dom sakerna på honnom så länge för att han tyckte inte om det så jätt mycket. Han kännde sig nog som en julgran också:D

2009-11-01 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0