Myskväll

Heej alla läsare, i går kväll så hade jag det jätte bra. För våra kompisar Lena och Olivia var hemma hos oss. När dom kom hit så åt vi mat tillsamans och efter det så klippte Lena mig. Efter hon hade klippt mig så var jag och Olivia med Elsa. Vi gjorde hinderbanor till henne och lite alla möjliga saker. Mamma hade åkt och lämnat Amanda hos en kompis, och på vägen hem så köpte hon nötter och lite godis som vi kunde ha framför tven. Godisarna såg ut som mini marshmellows så jag och Olivia tog en varsin tandpetare och satte på en "marshmellows" där på. Sen så höll vi den ovanför ljusen som var på bordet så att marshmellowsarna blev mjuka, och sen åt vi upp dom.

         

Kommentarer
Postat av: Gabby

Mysigt med marshmallows :3

2009-10-05 @ 19:14:25
Postat av: Anonym

ggoott, med goooodis XD

2009-10-05 @ 20:39:04
Postat av: Hunny

Mümsi xD

2009-10-06 @ 20:42:05
URL: http://anotherday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0