Nya vinterskor

Heej, idag så åkte jag, mamma, Amanda och hennes pojkvän och en kompis till henne, till Solna. Jag och mamma åkte dit för att vi skulle köpa vinterskor till mig. Men Amanda och dom skulle dit för dom skulle kolla på lite matcher som var där. Vi hittade ett par jätte fina och sköna vinterskor som vi sedan köpte. Men sen måste jag bara berätta en sak som hände sen när vi skulle hem. Mamma skulle ta ut pengar på bankomaten och sen precis innan hon kom tillbaka så såg jag Hasse Aro han som är med i pogrammet Efterlyst gå för bli vår bil. Men jag är inte helt säker att det var han men det såg ut som det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malin, Vilka fina stövlar du har köpt dig. De ser varma o gosiga ut. Du tar så många fina bilder. De är rena vykortsbilderna. Vet du vad? Jag har varit på fest med Hasse Aro, vi satt bredvid varandra...han är väldigt trevlig. Vi ses snart Stor Kram från Lena

2009-10-22 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0