Veckans blomma

Hej, nu så ska jag lägga ut veckans blomma, jag vet att nästan alla blommor är borta nu men jag hittade några ute som vi hade planterat för länge sedan.

         

Sen så måste jag bara berätta vad som hände i morse. Det började med att det kom en katt till mig på morgonen när jag skulle hämta cyken, och katten var jätte söt. Men sen på vägen til skolan när jag cyklade så såg jag en älg unge, men det såg inte ut som att den var jätteliten ändå, och den var helt ensam. Först så såg jag den på samma sida av storängsleden som mig, men sen när jag kom över på andra sidan och en bit bort så kollade jag bakåt och då var den på vägen så då hade massor av bilar stannat så att den inte skulle bli påkörd. Men sen så var jag tvungen att fotsätta så då kunde jag inte se vad som hände. Tyvär har jag inte bildbevis men jag tror att ni litar på mig.

Kommentarer
Postat av: H

I believe you O.o Coolt

2009-10-11 @ 17:35:16
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0