Hmm...

Hmm... vet inte riktigt vad jag ska skriva. För idag gjorde vi inte något speciellt i skolan, förutom att vi hade spanska på morgonen och det är ganska kul faktiskt. Men annars så har vi inte haft någon speciell lektion idag. Men kl 15:30 så ska jag möta Ebba vid Grillpalatset , och så ska vi cyckla till fotbollen som börjar kl 16:00. Sen när jag kommer hem från fotbollen så ska jag nog kolla lite på Vänner, det är ett tv-pogram. Jag fick nämligen låna en hel box med alla avsnitten av Amandas komis Olivia. Men nu så ska jag sätta på mig mina fotbollskläder. Så vi ses kanske senare.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Världens bästa serie ;)

2009-09-21 @ 17:43:23
Postat av: Malin

Håller med!

2009-09-21 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0