Fotboll

Hej nu på kvällen så hade jag fotbollsträning i långängen och jag har märkt att jag har blivit duktigare än innan och har fått lite bättre kondition än vad jag hade innan. Sen i morgon så ska vi ha match och jag får hoppas att det går bra.
Snart så ska jag gå och lägga mig och läsa lite in min bok som heter Slumdog millionaire. Sen i morgon så är det bokbytardag i skolan så jag får hitta fram lite böcker som jag inte vill ha och sen får jag se fall om jag kan hitta någon bra bok i morgon. Vi kommer också läsa mycke i morgon i skolan.
Den här boken som jag läser nu den har jag snart läst ut så jag får se fall om jag kan hitta en bok i morgon.


                

Kommentarer
Postat av: Gabby <3

Jag har sett Slumdog millionaire på film :) <3

2010-04-23 @ 18:28:16
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0