Hemresa

Hej, nu så har jag kommit hem till Huddinge från att ha varit hos pappa och kom hem klockan nio från att ha åkt tåg i tre och en halv timme.
Jag har inte skrivit något på ett tag på grund av att jag inte riktigt har haft tid men nu så ska jag försöka skriva minst varannan dag. Jag saknar också kommentarerna, jag tror ibland att det inte är någon som läser eftersom att jag inte får någon kommentar, men det hoppas jag att det inte är och det tror jag inte men det skulle ha varit roligt.
I söndags så firade vi Amanda och vi fikade med tårta och kakor.
Sen igår så var vi ute i skogen med Ozzy och gick en promenad med honom. Jag var också med när Amanda övningskörde med pappa. Sen så åt vi jätte god mat på kvällen och kollade på bra filmer som gick på tv sen klockan åtta till nio och nio till elva. Idag så gick vi upp vid åtta och sen vid halv tio så åkte vi till Väla som är ett shopping centrum för vi skulle handla några saker där. När vi sen kom hem så packade vi och sen så åkte vi till en djuraffär med farmor för dom skulle köpa malar till mig som dom hade lovat sen tidigare. Vi handlade dom precis innan tåget gick så att malarna skulle överleva. Men det gick jätte bra hela resan och sen när jag kom hem så la jag i dom på en gång. Sen på fredag så ska jag på träningsläger med mitt fotbollslag och så är vi där till söndag så vi sover över där i två nätter. Sen på vägen till Stockholm så ringde pappa och frågade om jag ville följa med till sälen sen första veckan efter lovet och det ville jag såklart så vi kommer att åka dit på torsdagen och så är vi där till söndag så jag får ta ledigt på torsdagen och fredagen från skolan.

         


Kommentarer
Postat av: Gabby <3

Haha, samma här :) Så tråkigt med inte en enda kommentar på typ 5 inlägg...

Btw, jättefina bilder <3333

2010-04-07 @ 11:17:26
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack tog dom bilderna igår kväll.

2010-04-07 @ 11:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0