Jordgubbar med mjölk?

Hej, har kommit hem från skolan nu efter en ganska kort dag i skolan. Det var bokbytardan idag så jag hade med mig tre böcker som jag inte ville ha och bytte ut dom mot tre andra. Jag hittade inga som jag själv ville ha så jag tog tre som jag vet att Angelica gillar för hon fyller år på måndag så då ska jag ge dom till henne. Sen nu när jag kom hem så viste jag inte vad jag skulle äta till mellis så jag hittade lite jordgubbar i frysen och sen så tog jag en skål och hällde i lite mjölk och la i jordgubbarna där i, det var faktiskt gott.

         
         


Kommentarer
Postat av: Gabby <3

Haha, skum du e! :D <3

2010-04-24 @ 09:43:38
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, jag vet:D

2010-04-27 @ 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0