Fotbolls dag :)

Hej, förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, det bara för att jag har haft det så bra dom senaste dagarna så jag har inte haft tid. Jag och Hanna gick aldrig på bio men i stället så följde jag med henne hem och så kollade vi lite på film och spelade kort. Efter jag hade varit hos henne så åkte mamma och jag hem till våra kompisar och var där och grillade med dom. Vi var inte där så jätte länge för nästa dag så skulle jag upp tidigt för jag skulle ha fotboll hela dagen. Vi samlades vid halv nio och sen så spelade vi fotboll i några timmar och sen så åt vi lunch i Segeltorps ishockeyhall. Efter det så gick vi tillbaka och spelade brännboll på grusplanen, när vi spelat klart så gick vi och kollade på matchen som höll på att spelas på gräsplan en liten bit där ifrån. Sen på kvällen så sov jag över hos Emelie.
Det blir en bild från Grekland för jag hittade ingen fotbollsbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0