Tiden gled iväg

Hej, jag sa ju att jag skulle skriva några inlägg idag men det blev inte så ändå för när jag kom hem så gick jag in på daton och gjorde det som jag älskar att göra nu för tiden. Sen gled tiden iväg och sen kom min kusin. Han ska äta middag hos oss sen så ska vi i min familj och han gå på bio. Det är en födelsedags present till honom. Bion börjar klockan halv nio och håller på i 2 tim och 20 min så vi kommer komma hem sent i kväll. Vi kommer kolla på Robin Hood. Har inget mer att säga förutom att vi hade fotografering idag i skolan. Blev ganska nöjd på fotot men det hade inte spelat någon roll för vi kommer ändå bara beställa katalogen.
Hej då, det var allt för idag :D
Här är trailen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0