Tidigt

Hej, idag så slutade vi jätte tidigt :D Vi slutade klockan 12.30. Men egentligen så skulle vi ha slutat klockan 13.20 men våran musiklektion blev inställd för musikläraren var sjuk. På morgonen så började vi med att ha matte, sen efter det så hade vi en svenska lektion. Sen rast och efter det så hade vi geografi ganska länge men den sista haltimmen innan maten så läste vi. Till mat så blev det någon slags köttgryta med ris, men man kunde välja lasagne också om man ville. Efter rasten som var efter maten så läste vi och sen så slutade vi.
I kväll klockan fem så ska jag och min familj till Fruängen och klippa oss. Men innan vi åker dit så kanske vi ska åka och handla till min fest på söndag och om vi inte gör det idag så gör vi det i morgon.
Sen i kväll så kommer vi också åta godis som mamma har fått från sitt jobb. Både gelé hjärtan och choklad hjärtan.

                      


Kommentarer
Postat av: Gabby

Vad kul ;P <3 Jag slutade vid halv 1 i torsdags och 1 i fredags. Förresten klippte du någon ny frisyr eller bara topparna?

2010-02-14 @ 11:43:06
URL: http://forattminbloggebattreandin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag klippte ungefär 8 - 10 cm. Eller såg du inte det?

2010-02-16 @ 15:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0