Alla hjärtans dag

Hej i går så hade jag fest på Sydpolens äventyrsbad. Dom som kom var Ebba, Julia och Gabby. För det var tre stycken som inte kunde komma. Men vi hade jätte roligt även om dom inte kunde komma. Vi hade ett eget rum där vi kunde duscha och bada bastu och äta chips, godis och dricka. Sen så var det en dörr från rummet direkt till polen så man kunde gå in där när man ville ta godis. Vi badade från klockan 2 till 6 och när klockan ungefär var halv fyra så åt vi mat på en restaurang som fanns på en våning upp. Där åt vi buffé och sen när vi hade ätit färdigt så gick vi och badade igen. När klockan började närma sig 6 så gick vi in och badade bast och duschade. På vägen hem så åt vi godis och chips och samtidigt så spelade vi ett spel på min mobil.
Av Ebba så fick jag ett presentkort på affären Stockhome som finns inne i stan. Av Julia så fick jag en bok som heter Boktjuven och av Gabby så fick jag ett present kort på Akademibokhandeln och en... ja jag vet inte hur jag ska förklara men jag har tagit ett foto på den. Jag ska också visa lite bilder som mamma tog när vi badade.

       
        Den här fick jag av Gabby + ett presentkort.
       
        På den här bilden så öppnar jag min presenter.
       
       
        Dom här två bilderna är tagna när vi är i polen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0