Framme

Hej, nu så är jag hos pappa och igår så åkte vi direkt till mina kusiner från Stockholm för att min faster fyller år idag och då firade hon det igår. Min mamma hon fyllde år i går så vi han bara gratta henne litte på morgonen. Angelica och Gabriella min syskon sovde över hos mig och Amanda i förre går natt. På morgonen så gjorde vi i orning oss och sen vid 12 så var vi på väg till våra kusiner. På vägen dit så åt mat på Max vi vid ett, eller två. Vi kollade också på film i bilen men det var inte jag som fick välja film så det blev inte någon jätte bra film som dom valde. Vi var framme klockan halv sju tror jag och då så åt vi mat, fikade och kollade lite på Melodifesivalen. Vi åkte hem när klockan var lite över nio och kom hem när klockan var runt tio. När vi kom hem så gick små syskonen och la sig och någon timme senare så gick jag och Amanda och la oss och läste lite. Nu på mogonen så åt vi frukost och sen så satte vi på oss kläder. Vi har inte gjort något speciellt idag men nu så har jag varit innen på datorn lite och snart så hade jag tänkt att jag skulle läsa lite nu. För ett tag sen så fick jag ett sms av mamma och då så sa hon att hon hade bokat biljetter till Grekland i sommar och det ska bli jätte roligt att åka dit, jag har aldrig varit där innan så det ska bli spännande och se hur det är.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0