Fredagsmys

Heej, äntligen så är det fredag, i kväll så ska vi äta chips och godis som blev över sen i söndags förra veckan. Vi ska nog kolla på Let´s Dance för jag vet inget annat bra som går på tv då. Idag i skolan så har det varit en kort dag, första lektionen så hade vi matte tills klockan var tjugo i nio då hade vu musik. Efter musiken och rasten så fortsatte vi med ett geografi arbete. När det var en halvtimme kvar tills det var mat så var det läsning. Sista lektionen så hade vi svenska och då skulle vi läsa i en bok för dom som man satt vid samma bord som och när man hade läst det kapitlet som man skulle så skulle man svara på frågor tillsammans.
Snart så kommer mamma och Amanda hem och då ska vi äta mat. Jag vet inte vad vi ska äta men vi kanske skulle äta Sushi. I morgon så ska jag ha fotbollsträning men innan så ska jag och mamma till ett stall där några som vi känner har en häst som dom ska tävla med samma dag.


    

Kommentarer
Postat av: Gabby

Haha, jag hade aslång dag idag fast vi hade inga lektioner :) Vi var i Romme hela dan från klockan halv 7 på morgonen till halv 8 på kvällen <333

2010-02-19 @ 21:19:47
URL: http://forattminbloggebattreandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0