I helgen

Jag ska berätta lite om vad jag gjorde i helgen.
På lördagen så gjorde jag inte något speciellt på förmiddagen, men egentligen skulle jag ha fotbollsträning men det blev ingen eftersom att vi hade Cup dagen innan. Men på kvällen efter vi hade ätit mat så gick jag och mamma över till våra grannar för vi var bjudna hem till dom. Jag kollade på tv men deras barn Linnéa, vi kollade på Robinson-finalen samtidigt som vi åt vi chips. När det var slut så gick vi upp på hennes rum och kollade på en film på daton. När filmen var slut så gick vi hem.
På söndagen så hade vi mycket att göra. Vi skulle framförallt städa men vi hade inte så mycke tid på oss för vi skulle till morfar kl. 14.00, men vi hann med det mesta. När vi kom till morfar så åt vi först förrätt det var avokado. Varmrätten var något slags kött med potatis med sås till. Till efterrätt så fick vi chokladkaka med grädde och kiwi till. Efter vi hade varit där så åkte vi till Skärholmen för Amanda skulle köpa en klocka. När hon hade hittat en som hon ville ha så åkte vi till apoteket för vi skulle köpa några saker. När vi kom hem så satte vi på teven för vi skulle kolla på programmet Blåsningen. Samtidigt så åt vi semlor som mamma hade köpt dagen innan.

           


Kommentarer
Postat av: Gabby

Kul XD <33

Semlan ser jättegod ut!

2010-02-04 @ 18:45:44
URL: http://vadsjuttonskadenheta.blogg.se/
Postat av: Malin

Den var god :D <3

2010-02-05 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0