Min dag

Hej, igår så gick jag på ett spel möte som var i Segeltorpshallen. Jag och Ebba åkte dit tillsammans men vi kom lite sent för vi hittade inte riktigt. Det var Ebbas pappa som skjutsade oss dit. Det vi gjorde där var att med vårat lag så kollade vi en fotbollsmatch som vi såg på daton och pratade tacktik. När klockan ungefär var åtta så var det slut och då så fick vi lite lotter och premunation som vi skulle sälja och dom pengarna skulle sen gå till vårat lag och till föreningen.
Idag så var det en kort dag i skolan vi slutade klockan ett lite tidigare en vi brukar för att våran fröken skulle hinna med ett tåg. Efter skolan så packade jag lite mera tills i morgon för då så ska jag till pappa med mina syskon. Angelica och Gabriella ska sova över hos mig och Amanda och så ska pappa sova över hos en kompis. Just nu så kollar vi på Let´s Dance och äter popcorn. Jag kommer att berätta mera i morgon eller i över morgon det beror på om jag hinner gå in på daton i morgon för vi ska till några som vi känner hos pappa.

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0