Semla

Hej, igår så var det ju fettisdagen. Men jag hade helt glömt bort det förens det var någon som sa att den skulle äta det. Jag sa det till mamma och då sa hon att hon kanske skulle köpa det under tiden jag hade fotbolls träning. Igår så började vi med ute fotbollen. Det var från klockan 18.00 till 19.30. När jag kom hem så hade mamma köpt semlor som vi åt sen efter jag hade duschat. På dagen när jag var i skolan så gjorde inte vi något speciellt förutom att det blev lite ändringar. På morgonen så hade vi spanska i Kvarnbergskolan, vi väntade utanför klassrummet ganska läng men sen när klockan var kvart över så gick vi tillbaka till vår skola eftersom att det verkade som att det inte var någon spanska. När vi kom tillbaka så läste vi tills vi egentligen skulle kommit tillbaka. Sen så hade vi lite andra lektioner som t.ex. matte svenska och geografi. Sista lektionen så hade vi engelska men jag och Ebba missade lite för vi skulle intervjua en lärare som vi sedan skulle ha med i skoltidningen.
Åt ni någon semla??


                                


Kommentarer
Postat av: Gabby

Självklart :D Vi fick i skolan <3

2010-02-17 @ 19:19:30
URL: http://forattminbloggebattreandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0