Snö bilder

Hej nu ska jag visa dom bilderna som jag tog igår och i förre går när jag var ute i snön hos pappa. Dom flesta bilderna har jag tagit när vi var och åkte pulka i en backe nära farmor. Efter vi hade åkt färdigt så gick vi hem till farmor och drack varm oboy och så fick man ta en macka om man ville. När vi kom hem så gick vi ut för vi skulle bygga färdigt iglon som vi började med dagen innan. Tyvärr har jag ingen bild på iglon eller en bra bild på snögubben för jag glömde det men jag har massa andra fina snö bilder som jag tog.



           
 
           
 
           
 
           

Kommentarer
Postat av: Gabby

Mysigt ^^ <33

2010-02-08 @ 17:36:48
URL: http://vadsjuttonskadenheta.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaa det var mysigt.

2010-02-11 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0