Det var fredag, lördag och söndag

Heej, jag ska berätta om vad jag har gjort i helgen.
På fredagen så gjorde jag inte något speciellt, men dagen innan så köpte vi chips och dipp till fredagen. Jag köpte en liten Marabo choklad rulle också. Efter maten så spelade vi ett spel som heter "Med andra ord" samtidigt som vi åt chips och kollade på Let´s dance.
På lördagen så hade jag fotboll vid ett och sen på kvällen så var mamma inte hemma för hon skulle på 40 - års fest, så det var bara jag, Amanda och Sebastian här hemma. Vi åt pizza som vi gjorde själva. Efter maten så kollade jag och Amanda på Robinson i mitt rum för att Sebastian ville kolla på en fotbollsmatch som var på tv. När det var den andra reklamen i Robinson så tog vi fram glass som vi åt. Sen när vi hade sett klart på Robinson så poppade vi popcorn och kollade på tv i vardagsrummet istället.
På söndagen så åkte jag skidor med Ebba. När klockan var tolv så hämtade Ebba och hennes pappa mig och sen åkte vi till Flottsbro. Vi kunde börja åka på en gång för vi hade allt vi behövde. Vi åkte i tre timmar och i mellan där så fikade vi. Vi han nog med ungeför 10 åk. När jag kom hem så åt vi mat och efter det så frågade Amanda om jag kunde göra bullar fast vi hade inte jäst så det blev socerkaka i stället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0