Ska till stan i morgon

Hej, i morgon så ska jag och Amanda till stan och shoppa. Vi kommer åka härifrån klockan halv tio i morgon bitti. Innan idag så pockade jag ut nästan alla saker från mitt rum förutom dom saker som jag inte orkar bära. På onsdag så kommer det koma några hem till oss och dom ska slipa alla våra golv som vi har hemma hos oss så dom blir ljusare, för dom är så mörka. Det är därför jag måsta ta ut alla saker från mitt rum. Sen så ska vi måla om mitt rum också men det kommer vi göra efter vi har varit i Grekland för vi hinner inte göra det innan och sen på fredag så ska jag till Ebbas landställe och vara där till söndag :D
Här kommer tre bilder som jag tog för 5 minuter sedan på saker utomhus som har torkat nu när det har varit en så varm sommar.


Ett torkat träd.
       
        Ett torkat körsbärsträd.

Lite torkat gräs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0