En dag i centrum

Hej, idag så har vi inte haft några lektioner utan vi har fått göra vad vi vill hela dagen. Till lunch så fick vi sommar buffé och det var jätte gott. Idag efter skolan så slutade jag 12.20, men egentligen skulle vi sluta 13.10 men våran fröken skulle bort på studentfirande så då sa hon att vi kunde gå eftersom vi ändå inte har några lektioner. Jag gick hem och lämnade några saker och sen gick jag ner till Centrum för att träffa Olivia för vi skulle vara i Centrum efter skolan. Jag köpte två saker och en av sakerna köpte jag och Olivia samma av. Vi var inne på HM 4 gånger. Första gången så provade vi bikini och Oilvia köpte en. Sen andra gången så skulle vi gå dit för vi skulle kolla fall om det fanns en sak som vi båda ville ha men eftersom Olivia hade provat den första gången vi var där inne så hängde den inte där, den hängde där provade kläder finns och när vi kollade där så var den inte där. Så vi gick vi ut. Men sen gick vi in där igen för att kollade fall om vi hittade två och det gjorde vi. Vi hittade den som Olivia hade testat och den andra som hängde där den skulle då köpte vi en var sin. Sen den fjärde gången så skulle jag testa en bikini men bara överdelen passade, för den andra var för stor, men det fanns igen annan storlek i underdelen.
Nu så är vi hemma och snart så kommer dom andra hem och då ska vi äta tacos och annat gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0