Inget inlägg på ett tag

Hej, som ni har märkt så har jag inte lagt in några inlägg sen i torsdags så det var 6 dagar sedan. Jag har varit på cup hela helgen  + fredag & måndag och jag åkte i torsdags på morgonen. Jag kan inte lägga upp några bilder idag eller skriva något långt inlägg för jag åker bil nu på väg tillbaka från cupen och dom där hemma är  magsjuka så vi kommer sova i husbilen hela natten fast utanför huset och inte på någon kamping och kommer inte vara i huset så mycke i morgon för att vara säkra att vi inte också ska bli sjuka. Men jag kanske lägger upp några inlägg i morgon.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Aha, det var därför du inte bloggade på en vecka ;) <33

2010-06-21 @ 21:50:23
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0