Kan någon?

Hej, har kommit hem från skolan nu och väntar på att Olivia ska smsa mig och säga att hon är på väg. Vi bestämde att jag skulle möta henne i centrum när hon har kommit med tåget. Så hinner vi vara med varandra lite innan jag har fotboll. Sen i kväll så kommer jag förmodligen att klippa mig. Vet på ett ungefär hur jag vill ha det. Hade tänkt att jag ska fråga någon om den villa vara med mig i morgon, för Olivia kommer inte komma till mig förns på kvällen så då vill jag vara med någon på dagen så slipper jag bara vara hemma och slöa framför daton.
Någon som kan?
Här kommer några bilder som jag tog för ungefär en vecka sen.



Kommentarer
Postat av: hanna

Juste, när skulle du kilppa dig egentligen? :)

2010-06-04 @ 13:30:27
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Jag kommer klippa mig i kväll. Fredag allså.

2010-06-04 @ 17:21:55
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0