Morgon inlägg

Hej, idag så vaknade jag halv nio och alla andra sov så jag hade det lite tråkigt den första halv timmen tills Angelica vaknade och då gick vi in på daton för att ladda ner låtar till henne på hennes mobil. Idag så kommer pappa komma hem från Sweden Rock klockan ett och jag vet att Ozzy kommer bli jätte glad för det blir han alltid om pappa har varit borta ett tag och samma gäller om ingen har varit hemma på mera än en timme. Idag så ska vi nog inte göra något speciellt men jag ska fortsätta att måla min talva och sen så ska vi nog äta frukost snart. Jag skriver mera sen lite senare på dagen och så ska jag berätta vad vi gjorde eftersom att vi inte har bestämt något än.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Det gick inte att kommentera förra inlägget , men eller hur! Visst är man trött på skitvädret? ;O <333

2010-06-14 @ 17:38:08
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaha okej, jag vet inte varför det blir så på vissa blogar att man inte kan kommentera på vissa inlägg. Hanna hade det problemet innan och nu.

2010-06-14 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0