Sol och bad dagar

Hej, det blir inte att skriver så mycket nu på sommarlovet, men nu så ska jag försöka skriva lite mera än vad jag har gjort hitills. Jag kunde inte skriva något eftersom att jag var på cup men nu kommer många inlägg. Dom senaste dagarna så har vi badat och solat hela dagarna och innan jag åkte till cupen och efter så har jag tagit lite foton som jag ska lägga upp nu. Mäst bad och sol bilder. Det är 28 grader i poolen nu så det är jätte skönt att bada men nu så har jag tagit en lite pause med badandet.


       

       

       

Kommentarer
Postat av: Gabby

Ser ju asmysigt ut! Är det varmare där nere än i Stockholm? <33

2010-06-24 @ 16:41:18
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0