Sol / Regn

Hej, i natt så sov jag, Angelica och Gabriella i våran husbil. Vi har den här hemma hos oss nu för att vi ska ha den sen på tosdag för då ska jag på Aros cupen och då kommer dom andra sova där medans jag sover med mitt lag på ett hotell. Igår så var det ganska fint väder och lite sol lite då och då. Men nu så ösregnar det och åskar och blixtrar. Men pappa sa att det kommer bli fint väder i morgon, så pass fint så vi kan bada och grilla ute men det känns inte som att det kommer vara det efterom att det ösrgnar nu. Våra kusiner Måns och Nille är oss oss nu dom leker med Angelica och Gabriella. Måns är 6 år och Nille är snart 4 år så Gabriella är med dom och Angelica och jag är inne på en varsin dator. Det kommer nog inte hända mera idag men jag får hoppas att det blir fint i morgon så att jag kan bada med dom andra. Vi har inte gjort det än för det har inte varit något badväder. Men snart så ska jag och Angelica gå ut för det har typ slutat regna nu. Vi ska nog kicka eller hoppa på studsmattan.
Tyvär inga bilder på det här inlägget men ska lova att det blir det på nästa.
Hej då, hoppas ni har ett bra sommarlov :)


Kommentarer
Postat av: hanna ♥

Haha, jag har ett bra sommar lov ja ... ;p



Sv: Vart är du någonstans då? Här regnar det ...

2010-06-15 @ 15:35:45
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/
Postat av: Gabby

Sv: Jaa! Asgott ju! ;D

2010-06-15 @ 19:53:07
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0