Varmt igen!

Hej, idag så har det blivit varmare än vad det har varit den senaste veckan. Det var runt 20 grader (jag använde mina nya shorts). Eftersom att det var så varmt, så efter skolan så gick jag, Ebba, Hanna och Marre hem till Hanna för i skulle bada i hennes pool. Men innan vi gick hem till henne så gick vi hem till Ebba och sen till Marre för att hämta badkläder. Vi gick inte hem till mig för att det skulle ta så lång tid så jag fick låna av Hanna. Vi spelade kort också lite innan vi badade. Sen efter en stund när vi hade badat ett tag så körde vi finns i sjön och när man fick ta upp ett kort från "sjön" så var man tvungen att hoppa ner i poolen. Innan i skolan så hade vi det lika roligt som vi brukar och på första rasten så höll vi på med en fotboll, jag, Ebba, Hanna och Marre. Men det blev inte så lyckat... vi höll på att träffa en elev och vuxen, men sen så råkade vi träffa en lärare och en elev.
Här kommer lite bilder som jag tog med min mobil när jag var hos Hanna.


 
Ebba och Hanna när vi spelade kort. Alla vi lånade solglasögon av Hanna.
    
     Marre när vi spelade kort.

Det här en bild som jag tog när jag var hos Hanna för en vecka sen.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Men hur sjutton ska jag jobba på den om jag inte har en bild att använda?? :O <3

2010-06-03 @ 15:33:19
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0