Bio

Hej, i förre går så sov Olivia över hos mig och vi hämtade henne vid stationen klockan halv sju, för hon hade åkt tåg till Huddinge. När vi kom hem så åt vi mat efter en halv timme och sen efter det så hällde vi upp lite chips och godis som vi hade köpt på vägen hem när vi hade hämtat Olivia. Vi kollade sedan på Melodifestivalen. Men sen när Melodifestivalen var slut så kollade vi på filmen Bruce den allsmäktige och den höll på tills klockan tolv och efter det så var vi ganska trötta så då gick vi och la oss, men vi somnade inte förens vid ett.
Nästa dag så vaknade vi halv nio men vi gick inte upp på en gång men sen så åt vi frukost och lite senare så åkte Olivia hem och jag och mamma åkte och hämtade Hanna och Ebba för vi skulle kolla på bio på Heron City, vi kollade på Farsan. Den var väldigt rolig. Vi kom dit vid tre för bion började tjugo över tre. Vi köpte biljetter och sen så gick vi in till biografen. den var slut vid fem och då så hämtade min mamma oss och skjutsade hem Hanna och Ebba. När jag kom hem så gjorde jag inte något speciellt. Men innan jag skulle sova så läste jag ut min bok som jag läste, så idag så började på en av dom nya böckerna som jag köpte i Fredags.
Men sen idag när jag precis hade slutat så ringde mamma mig och sa att jag hade kommit in på Bild & Form. jag inte fått någon lapp hem för det hade blivit något fel. Så mamma ringde dom och frågade.

                                          


Kommentarer
Postat av: Gabby

Ah, vad kul! <3

Men ingen klår Markko X''D (vår bildlärare)

2010-03-16 @ 18:57:24
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: hanna

haha , farsan va bra ;)

fin design! :D <3

2010-03-17 @ 14:48:24
Postat av: Malin

Tack, då kanske jag ska behålla den att tag då:D

2010-03-17 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0