Dom senaste dagarna...

Dom senaste dagarna så har jag gjort en massa olika saker. I måndags så var jag och Angelica hos farmor, vi gjorde massa olika saker som t.ex.: vi kollade på deras yngel som dom hade för dom hade blivit jätte stora sen vi kollade vi på dom sist. Vi bakade blåbärs muffins efter vi hade ätit lunch vid 2. Vi var där från 1 till klockan 6 och då hämtade pappa oss och när vi kom hem så höll dom på med maten så det tog inte så lång tid innan vi åt.
Igår så var det Gabriella och Amanda som var hemma hos farmor och då var jag och Angelica hemma. Lite senare på dagen så gick vi ner till Biblioteket med pappa och lånade 4 filmer och en bok som Angelica ville låna. Angelica valde två och jag två. Jag lånade filmen Bortspolad och filmen Horton och Angelica lånade två andra som jag inte minns vad dom hette.
Men idag så var vi och badade på Ugglebadet men våra kusiner. Vi åt inte frukost hemma utan på badet. Vi var där ganska tidigt. Vi badade där tills klockan var 12 och sen så åkte vi hem och nu så sitter jag vid datorn. Men lite senare i kväll så ska jag kolla på säsongs premiären av Grey's Anatomy.
Här är två bilder som jag tog innan jag åkte till pappa på fredagen.
           
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0