Dom sista dagarna på lovet

Jag ska skriva lite om vad jag har gjort dom sista dagarna nu på lovet när jag har varit hos pappa.

torsdagen så skulle vi till Väla i Helsingborg men det blev inte av för vi hade inte tillräckligt med tid. Så i stället så var vi hemma och jag kom på vad vi kunde göra i stället, vi kunde måla på tavlor och jag hade redan börjat med en tavla innan så jag fort satte med min. men Angelica och Gabriella började på nya. Men vi glömde att skriva namn och datum på så vi ska göra det snart. Vi höll på med det ganska länge och pysslade lite. Men vi var ute lite sen på eftermiddagen också med Ozzy. Sen så gjorde vi inte så mycket mera den dagen. Men sen så minns jag inte så mycket heller.


Men i Fredags så minns jag exakt vad vi gjorde. Vi åkte till den shopping centrumet Väla Jag tror att vi var där vid ett och då gick vi till en klockaffär för jag skulle leta efter en klocka som jag skulle få som födelsedags present av pappa. För jag hittade inte någon som jag ville ha sist jag var nere. men nu så hittade jag en men det tog ett tag innan jag bestämde mig. Först så hittade jag två som jag ville ha men jag kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha. Men efter som att pappa inte var men utan det var jag . Amanda och Sebastian som gick tillsammans, för dom små ville ju inte vara i affärer så dom var hemma hos våra kusiner som bor i närheten och pappa var där hemma hos dom med. Men vi ringde pappa och bad han komma och kolla på klockorna och så kunde han säja vad han tyckte. Men sedan när jag hade bestämt vilken jag ville ha så visad det sig att det inte fanns i min storlek så vi gick till en annan affär och då hittad jag en som jag ville ha. Vi åkte hem vid femtiden halv sex och när vi kom hem så åt vi mat. Sen så kollade vi lite på Let’s Dance också.


Igår så kollade vi på bio och vi åkte hemifrån kvart över elva för att vi skulle hinna ta ut biljetterna. Vi skulle kolla på "Det regnar köttbullar". När vi hade tagit ut biljetterna så gick vi till en godisaffär och köpte godis och dricka som vi skulle ha sen till bion. När vi kom tillbaka så fick vi vänta lite innan den började. när vi hade kollat klart på den så åkte vi och lämnade våran kusin för han hade också följt med och kollat. För Gabriella hade sovit över hos dom den natten. När vi kom hem så hade Ozzy en struma på ena tassen som satt fast med tejp för att när dom skulle klippa hanns klor så råkade dom klippa för långt in så det började blöda och han fick ont och det slutade aldrig riktigt sluta blöda så han fick ha den på hela natten. men har tyckte att det kändes annorlunda så han gick lite konstigt och när vi skulle gå ut och gå så satte vi folie oh en plastpåse på foten. Vi åt tacos till middag och det var jätte gott. Efter vi hade ätit mat så kollade vi på Melodifestivalen och åt lite taco chips och så åt vi glass också.


Idag så gick vi upp vid åtta för vi skulle åka vid tio så jag packade mina kläder och år frukost och sen så åkte vi mot Stockholm. Vi gjorde inte något speciellt på vägen hem men vi åt mat som vi hade med oss vid ett och sen efter det så fortsatte vi bara. Men nu så är jag hemma och ska äta en tidig middag för vi var ganska hungriga när vi kom hem. Pappa lämnade mig och Amanda först och sen Angelica och Gabriella. Sen efter jag har ätit så ska jag städa mitt akvarium lite.


Kommentarer
Postat av: Gabby

Var filmen kul? :)

Btw, stackars Ozzy... <333

2010-03-08 @ 18:00:42
Postat av: Malin

Ja det var rolig. men jag trodde att den skulle vara roligare.

Ja det var synd om Ozzy <333

2010-03-09 @ 14:32:07
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: hanna

din klocka e assnygg ju ! <3

2010-03-11 @ 18:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0