En annan dator

Hej, i fredags så sa jag att jag hade köpt en dator men sen när vi kom hem och skulle uppkoppla oss till internet så gick det inte för dom på Elgiganten hade gjort någon inställning så det gick inte och den datorn var den sista dom hade så vi köpte en annan som vi hade tänkt att köpa om vi inte köpte den andra. Så i lördags så åkte mamma och köpte den i stället medans jag var hos Ebba och den som jag har nu är lite bättre också. Men nu så funkar internet på den datorn som jag har nu. Jag sov över hos Ebba i lördags men innan jag kom hem till henne så var jag på fotbollsträning som höll på till klockan halv tre. Men sen när jag kom hem var det fullt upp med att hjälpa till med att ordna med Amandas tjej middag som hon skulle ha. det var därför jag sov över oss Ebba för jag fick inte vara hemma. Jag kom till Ebba vid 6 och då när jag kom dit så gick vi och handlade lite godis som vi skulle ha lite senare. Vi åt mat sen kl. sju och vi åt kött med potatisgratäng. Jag och Ebba kollade inte på tv så mycke utan vi var i gästrummet och läste och spelade lite dator. Men sen lite senare när vi började bli trötta så gick vi och la oss och läste lite. På morgonen så vaknade jag klockan åtta och det gjorde Ebba med. Vi gick upp och åt frukost och sen så satte vi oss vid datorn och jag spelade lite Sims tills min mamma kom och hämtade mig för vi skulle hem för det skullem komma gäster hem till oss eftersom att Amanda fyllde år igår.
Så här ser den datorn ut som jag nu, det är en länk till bilden.

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/ViewProductMaximage-Popup?ProductSKU=PAP6301SC


Kommentarer
Postat av: Gabby <3

Haha, okej ;''3 <3

Förresten skulle du kunna ändra länken till min blogg som ligger under "länkar"?

2010-03-22 @ 19:26:45
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0