Ny dator

Hej, Igår så åkte jag och mamma till Elgiganten i Kungens kurva för vi skulle kolla på en dator till mig. Vi var där i ungefär en timme och vi hittade sen en dator som jag ville ha. Idag så var jag i skolan som vanligt och idag så skulle man läsa upp sitt arbete inför klassen som handlade om ett land i Asien, så jag läste om Indonesien som jag hade skrivit om. Vi slutade klockan tio över ett och sen när jag kom hem så började jag städa lite på skrivbordet så jag kan få plats med datorn sen när vi har kopplat in alla sladdarna som vi ska göra lite senare.
Jag har inte så mycket mera att skriva om men jag kommer skriva lite i morgon, då kommer jag sova över hos Ebba.

                     


Kommentarer
Postat av: Gabby <3

Kul :''D <3

2010-03-20 @ 08:59:10
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0