Snart påsklov

Hej, igår så var jag i skolan för jag kände mig bättre men det var lite svårt att prata för jag var hes. Så idag bestämmde jag mig för att jag skulle vara hemma så jag verkligen slulle bli frisk innan påsklovet.
Idag har jag haft lite tråkligt har inte haft något att göra, jag har kollat på tv och läst lite. Men jag måste nog träna på mina engelskaglosor som är tills i morgon i fall jag kommer till skolan morgon. Men sen måste jag packa också för jag ska till pappa i morgon.

                


Kommentarer
Postat av: Gabby <3

Aww, vilken gullig kyckling! Har du ritat? <3

2010-04-03 @ 08:41:34
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag har ritat den.

2010-04-04 @ 12:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0