To day

 

Hej, idag så hade vi spanska på morgonen och så hade vi läsning efter det när vi kom tillbaka till våran skola. Vi hade geografi efter maten och då så satt jag och Ebba ute i korridoren och arbetade och jag försökte övertala henna att berätta vad hennes favorit musik var men hon ville inte säja det för det var väll någon ovanlig musik hon gillade. Men sista lektionen så hade vi jumpa och då så hade vi fyra ländernas krig. När klockan var tjugo i treså slutade vi. Jag skrev inte så mycket om vad vi gjorde i skolan men jag ska skriva i morgon om vad jag köpte för böcker. Nu så är jag hemma och har varit det ett tag. Efter maten så ska jag och mamma på bokrea och köpa böcker till mig innan bokrean är slut, då så ska jag använda mitt presentkort.
Jag har också fixat en ny design men den är bara lite för omväxlingen. Jag byter säkert lite senare när jag har tid och kommer på vad jag vill ha för design.
         

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh gud så fin bild malin! kram

2010-03-13 @ 13:02:21
URL: http://maurer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0