27 dresses

Hej, igår så sov Ebba över hos mig och vi åt mat ute och grillade kött och våra grannar var också hos oss. Efter vi hade ätit klart så gick jag och Ebba in för det blev lite kallt. Vi kollade på filmen 27 dressers som spelas av Katherine Heigl. Den var från 21.00 till 23.00 på tv4. Sen efter det så gjorde vi i ordning oss och gick och la oss. Sen nästa dag så vaknade vi halv tolv! Har nästan aldrig sovit så länge bara om det har blivit ännu senare på kvällen. Jag och Ebba åt ingen frukost utan mat i ställer för vi skulle spela match och det var samling kvart över ett. Vi skulle spela med Kungens kurvas dam lag. Dom flesta var 92:or. Dom behövde spelare så jag och Ebba hade blivit tillfrågade av våran tränare. Det gick ganska bra, men det var lite ovant. Det blev 1-1.
Det här handlar den om:
Jane har alltid tyckt om bröllop ända sen hennes mamma gifte sig. Hon älskar att organisera bröllop för bekanta och har hjälpt 27 stycken och hon har nu 27 olika bröllops klänningar i en garderob. Hon har varit brudtärna på varje bröllop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0