Anne Frank filmen

Hej, idag i skolan så kollade vi klart på Anne Frank filmen som vi började kolla på i fredags men kolla färdigt på den idag. Det var så lång så vi fick dela upp den på olika lektioner. Har ni sett filmen eller läst boken?
Vi slutade tjugo över ett idag men sen så hade jag utvecklingssamtal klockan halv två till två, sen efter det så åkte mamma och lämnade mig hemma.
I helgen så ska jag, mamma och en kompis åka och handla någon stans och jag har en massa saker som jag måste handla som t.ex. :

• Bikini
• Tajts
• Solglasögon
• Jeans shorts
• Sommar skor
• Böcker
• Ett data spel

Vissa av sakerna har jag skrivit att jag ska köpa innan, men har inte blivit av. Dom sakerna är sånt som jag kommer använda på sommar lovet som är om ungefär 2 veckor :D
Senare idag så ska jag på fotboll som börjar klockan fem och innan dess så vet jag inte vad jag ska göra men förmodligen fortsätta vara inne på daton.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Ja du... jag tog massa bilder så blev det så xD

2010-05-25 @ 17:20:05
URL: http://hqney.blogg.se/
Postat av: Hanna: MJ fan

naww.. Har typ läst anne franks dagbok 100gr..

2010-05-25 @ 19:25:44
URL: http://hannadacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0