Fredag kväll hos Hanna

Hej, kom hem från skolan alldeles nyss vi slutade ett men i vanliga fall så slutar vi tio över men sista lektionen så var alla så pratiga och flummiga så vår fröken tyckte att vi lika gärna kunde sluta om vi ändå inte fick något gjort. sen i morse så hade vi matte första lektionen och sen efter de så gick vi till Aulan för vi skulle ha Vårshow med skolan och alla dom som vill får uppträda på scenen men det är ingen som vinner, bara för skojs skull. Eftersom att Hanna går i Elevrådet så fick hon läsa upp innan dom ska upp på scen och i slutet så var det någon lärare som sa till Hanna att hon skulle upp på scenen och säga Tack för den här gången, hej då. Men det gick inte så bra så det blev mera så här:
Tack för den här gången.. typ ... hejdå (skratt). Sen när vi träffade Hanna utanför så sa hon. Nej jag har skämt ut mig inför hela skolan (skratt). Sen i kväll så ska jag till Hanna för jag och Marre ska sova över hos henne. Egentligen så skulle Ebba också vara med men hon kunde inte.
Snart så kommer mamma hem och då så ska vi köpa konstgräs skor till mig som jag behöver tills i morgon och på söndag och alla andra matcher som vi kommer spela på konstgräs. Men i morgon så kommer vi spela på riktigt gräs. Har inte spelat match på gräs någon gång.


Kommentarer
Postat av: Gabby

Sv: Naej, jag tror inte det :S <3

2010-05-07 @ 15:53:05
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: hanna&marre

Marre: Inga kommentarer

Hanna: SKIT FIN BLOGG!! ♥

2010-05-07 @ 19:59:21
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0